Sprzedaż samochodów
sportowych spod znaku trójramiennej gwiazdy osiąga w tym roku zdumiewające wyniki.
Od stycznia do października Mercedes – AMG sprzedał w Polsce 304 samochody - to blisko 300 procent wzrostu w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym,
a w planach sprzedażowych do końca grudnia jest jeszcze ponad 90 aut z
silnikiem AMG.
Co przyczyniło się do tak dużego zainteresowania adrenaliną w
standardzie? Na pewno fakt, że od 2013 r. w Polsce rozpoczęła swoją działalność AMG Driving Academy. Przygotowania do
startu trwały blisko rok. Po intensywnych szkoleniach do światowego zespołu ponad 100 najlepszych
instruktorów AMG na świecie, dołączyli polscy trenerzy, którzy w swojej ofercie
posiadają szkolenia na najlepszych torach wyścigowych na całym świecie.
Ważnym wydarzeniem
promującym sprzedaż modeli AMG w Polsce był także wyjazd, jaki zorganizowała Grupa
Wróbel – dolnośląski dealer marki Mercedes-Benz. Sześćdziesięciu klientów i
dziesięciu najlepszych instruktorów – właśnie z AMG Driving Academy; do tego 12
super szybkich samochodów, w tym modele:
A 45 AMG, CLA 45 AMG, GLA 45 AMG, E 63 AMG i C 63 AMG Black Series. A
to wszystko na jednym z najlepszych torów wyścigowych we Włoszech.
– Szukaliśmy
miejsca, które odda wyjątkowość AMG, połączenie technicznej, sportowej doskonałości
z wyjątkową elegancją i dbałością o każdy szczegół –
mówi Jacek Jurgielaniec, wiceprezes Grupy Wróbel. – Pierwsze skojarzenie było najsilniejsze, bo gdzie pokazać możliwości samochodów AMG,
jak nie na profesjonalnym torze wyścigowym? Jeśli wyścigi, to tylko we Włoszech,
więc wybraliśmy tor Adria Raceway położony w pobliżu Wenecji.
Podczas intensywnego treningu z doskonalenia
techniki jazdy AMG, każdy mógł się poczuć jak prawdziwy rajdowiec. Event Grupy
Wróbel był pierwszym wydarzeniem na taką skalę, zorganizowanym przez krajowego dealera
i niezaprzeczalnie zwiększył zainteresowanie sportowym stylem jazdy.
W uznaniu za tego typu inicjatywy i za ogólne
wyniki sprzedaży modeli AMG, Polscy dealerzy marki zostali wyróżnieni przedpremierowym
pokazem modelu, na który wszyscy czekali z zapartym tchem. 20 listopada na spotkanie szefów
sprzedaży i marketingu sieci dealerskiej Mercedes-Benz Polska, przyjechał AMG
GT S - nowe,
sportowe dziecko niemieckiego koncernu - 4-litrowy silnik V8 biturbo i 7-biegowa dwu-sprzęgłowa
skrzynia biegów, 510 koni mechanicznych i 100 km/h po 3,8 sekundy. Jako pierwsi i jedyni w Europie mieli okazję usłyszeć ryk jego
silnika. Tylko albo aż trzy godziny niesamowitych emocji, bo jeszcze tej samej nocy
auto wróciło do Affalterbach.
Rok 2014 może okazać się przełomowy, jeśli chodzi o sprzedaż modeli
AMG w Polsce. Już na wiosnę przyszłego roku planowana jest w Polsce premiera wspomnianego
wcześniej AMG GT S, co z pewnością skusi kolejnych miłośników szybkiej jazdy.
Szacuje się, że sprzedaż sportowych samochodów marki Mercedes-Benz może osiągnąć
w 2015 roku rekordową liczbę ponad pół tysiąca sztuk.
Wszystkich zainteresowanych zachęcam do zapoznania się ze spotem z wyjazdu na tor Adria Raceaway dostępnym pod adresem: AMG VIP EVENT GRUPA WRÓBEL.
Ciekaw jestem skąd to nagłe zainteresowanie Mercedesami. Czyżby ludzie w PL zaczęli więcej zarabiać?
OdpowiedzUsuńPatrząc na aktualne statystyki sprzedaży wersji AMG w stosunku do roku poprzedniego można śmiało pokusić się o takie stwierdzenie.
Usuńtemat nieco z innej beczki ale polecam: kiedy mandat jest niesłuszny :)
OdpowiedzUsuńhttp://dobrymechanik.pl/artykuly/czytaj/336/porady/kiedy-mandat-jest-niesluszny/
Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.
OdpowiedzUsuńPolecam tego bloga, jest świetny!
OdpowiedzUsuńwiele tutaj ciekawych wpisów! polecam
OdpowiedzUsuńInteresujący wpis
OdpowiedzUsuńTen wpis jest bardzo ciekawy
OdpowiedzUsuń