czwartek, 30 lipca 2015

Szwedzi podnoszą poprzeczkę - nowe Volvo S90/V90

Volvo jako firma produkująca samochody prestiżowe nigdy nie miała łatwego życia na rynku; wszak wszystko co bardziej prestiżowe pochodzi z Niemiec, do tego jest (ponoć) mniej awaryjne i tańsze w utrzymaniu od szwedzkiej konkurencji. Czy tak jest w rzeczywistości? No cóż, wszelkie raporty awaryjności (te niemieckie) twierdzą, że tak. Choć właściciele samochodów marki Volvo na pewno wiedzą najlepiej jaka jest prawda.

 
Volvo S90 ma wkrótce zastąpić największą limuzynę koncernu, czyli model S80, natomiast wersja kombi, czyli V90 ma zająć miejsce V70. Jak donoszą źródła i jak zresztą można się domyślać będzie to największe kombi w historii koncernu: 495 cm długości, rozstaw osi wynoszący 289 cm (kolejny rekord w historii marki).
 
Nowi nabywcy na pewno nie będą narzekać na moc poszczególnych wersji: 190 KM - 400 KM, ale na brak odpowiedniej ilości cylindrów pod maską już tak... nawet w najmocniejszej odmianie pracować będą tylko czterocylindrowe silniki z turbodoładowaniem - takie czasy.
 
Mimo swoich gabarytów nowe kombi będzie lżejsze od poprzedniczki o 100 kg. Ponadto będzie... naszpikowane najnowszymi nowinkami technicznymi - to również zasługa obecnych czasów.
 
A cóż można powiedzieć o wyglądzie wersji sedan i kombi? Po prostu prezentują się wspaniale, zarówno na zewnątrz jak i w środku. Zresztą sami zobaczcie:-)



 




 
Źródło zdjęć: Volvo
 

36 komentarzy:

  1. Super się prezentuje, ale mam nadzieję, że nie przesadzą ze wspomagaczami ;( bo Volvo niestety ma na wszystkie "udogodnienia" niemałe parcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który koncern motoryzacyjny nie ma? Chyba Dacia...

      Usuń
  2. Ładnie to wygląda :) widać chińczycy nie popsuli volvo

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie Volvo za łączenie nowoczesności z klasycznymi liniami. Nowymi modelami mogą konkurować z niemieckimi samochodami, jeśli okażą się solidne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać przejęcie Volvo przez chińczyków nie zaszkodziło firmie, a wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne auto! Faktycznie chińczycy mogą jeszcze odbudować tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle premium !

    OdpowiedzUsuń
  7. Volvo to naprawdę dobra i solidna marka. Fajnie, że ciągle wypuszczają na rynek coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się niesamowicie, szczególnie wersja sedan :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne auto, bardzo ciekawa sylwetka. Robi ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie robi wrażenie, nowoczesny styl, model zrobiony z wyczuciem i smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skup aut Warszawa to miejsce, które idealnie sprawdzi się w przypadku osób chcących sprawnie sprzedać samochód. Są to kompleksowe usługi gwarantujące satysfakcjonującą transakcję.
    Skup aut Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne auto! Rzeczywiście te produkcji szwedzkiej podnoszą poprzeczkę. Z resztą wystarczy zobaczyć na zdjęcia, posiadanie takiego auta to marzenie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie to autko się prezentuje. Ja teraz postawiłam na samochód marki Honda. Kupiłam go w salonie https://www.hondaplaza.pl/pl/samochody/czesci-i-akcesoria/czesci-zamienne-detal.html oni mają samochody, motocykle, części i akcesoria. Fajna oferta. Zerknijcie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobny samochód, ale niestety ostatnio został bardzo poważnie uszkodzony podczas stłuczki. Na szczęście szybko znalazłem dobre usługi blacharstwa samochodowego Kraków. Mam nadzieję, że moje auto szybko wróci do dobrego stanu.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się taki samochód! Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jednak prawo jazdy potrafi naprawdę wiele ułatwić. Niedawno właśnie zdecydowałem się na prawo jazdy c częstochowa i faktycznie to był świetny wybór

    OdpowiedzUsuń
  19. Szwedzkie auta są bardzo dobrej jakości, dlatego nie warto zastanawiać się nad zakupem Volvo

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie ja jeszcze nie mam swojego samochodu i często korzystam z oferty jaką posiada wynajem aut białystok. Tutaj wybór aut jest dosyć duży i co ważne ceny nie są wygórowane

    OdpowiedzUsuń
  21. A co powiecie na Wycieraczki szyby przedniej i tylnej - samochody osobowe i dostawcze - OXIMO? Właśnie sama mam w planach je kupić, ponieważ z tego co słyszałam to jednak wyróżniają się one wysoką jakością i niewygórowaną ceną

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się samochody tej marki.

    OdpowiedzUsuń